|
Alena Janočíková
Tuto
výbornou
krejčovou můžete zastihnout na
emailu. Zde naleznete jen stručný nástin celé její tvorby.
|
|
|
Wams
z černého sametu
zdobený zlatými lístky a doplněný kápí. Počátek 15. století
|
|
|
Kostým pracující ženy
Kostým je volně
inspirován malbou Rogiera van der Weyden, Snímání z kříže (cca.
1435).
|
|
|
Burgundský kostým
volně inspirován
iluminací v manuskriptu Le morte d'Artur. 2.pol. 15.století
|
|
|
Italský renesanční kostým
inspirovaný obrazy
Hanse Holbeina mladšího (1524 - 26).
|
|
|
|
|
Anne de Pisseleu
odění vévodkyně
odpovídá francouzské renesanční módě (cca 1540)
|
|
|
Eleanora di Toledo
podle portrétu
A. Bronzia. Na šatech můžeme obdivovat mimo jiné 40 m ruční
zlaté výšivky podle původního vzoru. (1542)
|
|
|
Vilém z Rožmberka
oblečení typově
odpovídající rudolfínské renesanci. Oděv se skládá z kabátce,
kalhot a pláštíku Na hlavu patří baret. (1552)
|
|
|
Bohunka z Rožmberka
oděná dle
španělského vkusu. Použitý materiál je samet v odstínu lahvové
zeleně.(1556)
|
|
|
Dvorská renesance
kolem poloviny 16.
století. Samety, zlaté výšivky a lemy, perlové aplikace.
|
|
|
Francouzský renesanční kostým
volně inspirován
kresbou Enea Vica nazvanou Francouzská dáma (2.pol 16.století).
|
|
|